gekås

Jag hatar verkligen gekås!
Det är nog nåt av det värsta som finns.

Idag stack jag till skolan. Träffade Flora och Ida på stationen och sen tog jag bussen med Albin. När vi kom till skolan satte jag mig och pluggade naturkunskap med Flora och Jennie och till slut kom Nattan och då satte jag, Nattan och Albin oss i sofforna och snackade om lite saker. Eller, Albin lyssnade mest, hhaha!

Sen åkte vi med bussen till kattegatthallen för det var dags för idrott, vi hade aktivitetsbingo :p Sen tillbaka till skolan och då kom Alexandra och Julia så satte vi oss i ett klassrum och skulle äta eftersom matsalen var fullt i. Det blev lite flingor för min del idag eftersom det var korv till lunch, finns ingen värre mat.

Sen var det dags för matte, fick inte så mycket gjort även om det hade behövts, ahaaha. Så stack Alexandra och Julia och för vår del var det dags för engelska. Den gick bra men massa uppgifter blev det, jobbigt men kul. Älskar engelska, det är så himla kul!!!
Sen naturkunskap, PROV. Usch, det gick inte som det borde gjort. Får la se hur det gick, men kändes inte så bra iaf :/. Efter naturkunskapen skulle Nattan cykla till stationen och möta Alle och Julia och jag skulle ta bussen med Abbe. Men vi missade 20 i bussen så vi skulle ta 2 över men det var en kvar kvar så Albin påstod att vi skulle hinna gå till stationen så vi gick med Nattan men vi stannade på nästa bussplats för vi orkade inte gå så tog vi bussen och på stationen träffade vi tjejerna och även Jennifer var där men hon stack med Ida..

Så tog vi bussen mot ullared och Abbe hoppade av på tågstationen eftersom han skulle hem till varberg. Vi var på gekås till klockan åtta och jag höll på att dö, Nattan och Julia och Alle älskar ju typ gekås mest så de skulle kolla på ALLT och jag dog, hehe.. Gör jag nog inte om (a)..
Bussen hem och då hämtade mamma mig så stack jag hem och nu har jag snackat lite med A och fixat mitt på farmville och nu ska jag äta och sen duscha. Sen ska jag sova, jag är trött och har huvudvärk.

hoppas ni mår bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0