fredag*

Så, då var det äntligen fredag igen. Underbart! Idag ska jag nog ta bussen till stan och istället för att byta buss på stationen som går ut till min skola så ska jag nog cykla som jag brukar på fredagar. Men det är bara det att det inte är så kul om det regnar, då man kommer jätteblöt till skolan, hehe kul!

Kort dag som vanligt i skolan, historia först och sedan engelska. På historian ska vi la inte göra något speciellt vettigt som vanligt och det är prov om en vecka men jag förstår ingenting, good good! Sen på engelskan ska vi la göra massa som vanligt, vi har jättemycket uppgifter i engelskan tycker jag men jag tycker om engelska så det är bara kul! :))

Efter skolan drar jag till gymnasiet som vanligt och vid tre ska jag hem och duscha, packa och sånt och senare ikväll ska jag dra in och träffa tjejerna. Vi ska antingen ha tjejfest eller dra nån annanstans. Får se hur det blir..

Nu ska jag iaf strax gå och borsta tänderna och lite sånt så vi hörs senare idag :))

hejhej så länge, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0