:)

Jag är bloggsugen så jag orkar inte vänta på att blogga tills jag går hem till mig.

Sitter hos mormor och morfar med alla som sagt. Det är mysigt.

Igår vid halv sex drog jag till A. Vi snackade och lite så. Sen drog jag och träffade Elina och Julia så drog vi till entill och skulle äta pizza och då kom emilia, maggie och jennifer dit. Det var kul, haha. Man blir alltid lika pigg och glad med er. Efter det drog vi till ica och sen till skogstorp.. Där gjorde vi inte så mycket och sen blev vi alla på fest humör men jennifer stannade tyvärr hemma. Påvägen till skogstorp så ramlade jennifer av cykeln och hennes byxor sprack och hennes ben slog sig, stackare men fattar inte hur du lyckas jenii ;). Ni är bäst tjejer.

Vi alla utan jennifer drog till hoffa och umgicks med han, johan, rickard och oskar. Det var riktigt kul men Alexandra var saknad denna kväll/natt. Jag drog till ica och träffade A där, vi satt där och snackade och frös i två timmar. A är bra bra bra bra bra <3
Sen stack jag och mötte pojkarna och flickorna igen så drog vi till Mike eller vad han heter (a)? Så satt vi där, fest. Dock var det inte så kul och Elina och Julia mådde bra, haha. Sen cyklade jag, Emilia, julia, elina och hoffa hem till honom och sen stack vi hem till oss men först följde jag elina hem och sedan drog vi andra till julia i fajans. Då bakade vi kladdkaka och spelade in en del filmer på juwlijah hahah skön tjej!
Sen sov vi.

Idag vaknade jag mycket tidigare än dem och då kom Alexandra in i rummet och jag blev jätteglad för den filuren hade inte sagt nåt om när hon skulle komma hem ;o. Vi tjejer fixade oss och sedan skulle emilia hem och då drog vi andra in till stan. Julskyltning idag ju, mysigt :)). Jag köpte mitt efterlängtade smink som jag äntligen har nu!! i'm so happy (a.. Nu så.. haha.
Sen åt julle och alle och jag satt med de och sen cyklade vi tillbaka till fajans och då kom mamma och hämtade mig och direkt stack vi till mormor och morfar. Ikväll blir det plugga och tv kanske? don't know..

Snart är det jullov och jag längtar. Jag längtar grymt mycket till nyårsafton, det ska bli grymt med världens bästa tjejer. Jag får sån underbar känsla varje gång vi snackar om det. Det ska bli bäst för ni är bäst och gör allt bäst <3

skriver mer later:) kissseeeessss


Kommentarer
Postat av: Anonym

du och adam är så "söta" ih

2009-12-01 @ 12:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0