{}

Hej, nu ligger jag i sängen och vaknade för ett tag sen. Emilia och Alexandra ligger och sover så skönt här jämte mig, haha söta! Ser ut som Emilia ska strypa Alexandra för hon håller handen på hennes hals, aja whatever ;)
Jag hann inte blogga igår eftersom jag inte hade tillgång till dator. Men iaf så kom jag hit vid tre tiden och då var det ingen hemma hos Alexandra men hon och Julle kom efter ett tag och då käkade Julia och sen spelade vi sims, superballt! Sen kom Emilia och sen fixade vi oss lite och sen cyklade vi in till stan i ösregn och åt pizza. Efter det stack vi till ica och köpte lite grejer och sen hem till Fajans och då kom först Maggie och sen Nattan. Vi dansade och sjöng, haahaha. Sen efter ett tag kom Jennifer och aa vi gjorde lite allt möjligt.
Senare stack vi ut för att göra våra utmaningar, men det gick ju inte så bra men vi klarade några iaf. Duktigt duktigt av oss! 
Det tydligen rykten om att jag hade fest i Tröingeberg men nej nej nej det hade jag inte. 

Tack till mina tjejer som gjorde kvällen bra. Vi hade tjejfest och denblev riktigt lyckad...Eller aa till och från iaf. :) 

Idag vet jag inte vad vi ska göra och ikväll vet jag inte om det blir som det var tänkt..
Hoppas aldrig för mycket. 
Du vet hur det kan sluta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0