{}

Somnade typ runt ett i natt, låg uppe i min säng helt klarvaken och smsade med min JulleBulle. Damp kallas det nog mer. haha. Vi skrev sånger och gjorde om massa så aa, blev nog en hel del skickat!
Så skrev jag min historia till henne "my pink frog" hahaha, hon tyckte att den var bra iaf :$ bäst för henne, hehe..

Nu har jag vaknat och sitter där vårt matbord står. Vet inte varför jag satte mig här men haha mamma hade suttit och använt min dator här innan jag kom så den låg redan här, aa intresant information. Men vet inte vad jag kan skriva om?

Klockan tre ska jag åka med mamma till tröingeberg och då ska jag, Julia och Alexandra uppföra ett uppdrag hahah så fula vi är. nej men vi ska göra en sak :) Bilder kommer säkert i någon av dagarna.
Ikväll ska vi festa tror jag, men för min del ska det bli lugnt eftersom jag är lite sjuk fortfarande, men jag saknar mina tjejer mycket mycket.

Min dator kom aldrig in på lagning förresten för vi hann inte så får bli nästa vecka. Lika bra! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0