Detta blev bäst för oss båda

Detta var det bästa för mig och jag tror det var
det bästa för dig också..
Jag är glad att vi kan vara vänner..


Fredag; Skolan var bara bra, historia och engelska. Engelskan var inte seriös eftersom Pieter hade samtal med oss en och en så vi hade ingen lärare. Efter skolan cyklade jag och Nattan till gymnasiet så gick vi först runt lite och sen gick vi till bygg för att träffa Becka. Söt var hon i sina stora kläder och sin vackra hjälm :').

Jag stack och satte mig på gymnasieskolan efter ett tag och Pattie stannade på bygg. Det var kallt och luktade äckligt där så därför gick jag. Jag satt och snackade med Jennifer och Raif och sen med Nebojsa och Joe. När de slutade stack vi ner till stan och fixade biljetter inför kvällen och sen stack vi hem så gjordejag och Nattan handmassage och sånt för att träna på det.

Vid sju stack vi och mötte upp tjejerna på willys och sen stack vi till förfesten, den var jättekul! Vid nio gick vi alla mot grand tillsammans, hääärligt folk! Sen stack alla så jag gick iväg med Arton och Yasmine men sen stack de och Elie fram och sällde sig in i kön så jag hittade inte mina andra vänner men sen kom Jonte och Ghafari och räddade mig (a). Inne på grand var det grymt mycket folk och det var skitkul :).

Efter det så stack jag och Alexandra och Nattan till tröingeberg så gick jag och alle in ett tag och hon käkade lite och sen stack vi ut och träffade en :)..

Idag har vi inte gjort så mycket, kollat innebandy match i vinberg och nu är jag Alle och JulleBulle hemma hos mig, ska fixa oss och sen ska vi till Donken så kommer kanske Nattan dit oh ikväll blir det troligen fest.

Ha det bra sötnosar :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0