besviken och arg*

Hur kan du?
Har du ingenting att tänka med eller vad är det du håller på med egentligen? Fattar du inte att vi blir både oroliga, ledsna, arga och besvikna?? Nej jag märker detta på sättet du behandlar din omgivning. Nu blir jag riktigt besviken.


Stack till Alle och Juli och direkt när jag kom, eller aa nästan iaf så skulle de käka så jag la mig i Julis säng och skrev i "our secret book". Blev två sidor, sjukt längesen jag skrev i den nu så det var dags. Sen ringde Malou mig så snackade vi och de skulle dra vid halv nio så var tvungen att komma och fixa en sak innan det. Så tjejerna kom upp och fixade sig och sedan cyklade vi in till min bror och Malou och där var även Simon och Malin. Så satt vi och lyssnade på musik och snackade. Mysigt vare!

Sen stack de för de skulle iväg och då stannade vi kvar i lägenheten och lyssnade på musik och satt och snackade och hade roligt. Sen stack vi in till stan och köpte popcorn och då träffade vi Maggie, Casandra och Sandra och sen var vi tvugna att sticka tillbaka till lägenheten och var där i tjugo minuter och sen stack vi ut och träffade de igen och då var Denny där med dem också så stod vi alla och snackade och sen kom även Putte.
Så stack Denny iväg och vi drog till västragärdet så kom Nattan och Becca. Vi stack till Puttes kompis, för de skulle ha fest där, men det sög så vi drog till en annan fest lite längre ifrån. Det var nitton års fest, den var kul. Mycket folk men a vi kände ingen där typ. Eller jo jag kände några. Carro och Malin träffade jag, haha. Så kom polisen och eftersom några av våra vänner ville inte komma in så de stod utanför och då var vi tvugna att dra eftersom polisen inte skulle se oss och bla bla bla massa shit.

Sen skulle vi till Bonty med Oskar och Hoffy men de drog innan oss då vi var på festen så vi orkade inte dra dit så vi drog till Sara istället och där var vi tjejer och det blev som det blev och jag vill inte ens berätta, jag är så trött på sånthär. Klockan halv ett kom mamma och Samuels mamma och hämtade mig för jag ville hem eftersom jag inte hade så kul och var inte på bra humör och mådde inte bra som ni kanske märkte tjejer?.. Nu ligger jag i min säng nerbäddad med min gosiga katt och min dator, hehee. Jag är trött och orkar inte vara vaken eftersom jag mår som jag mår. Snackar med Alexandra nu och detta fixar sig ska ni se tjejer.

Nu ska jag sova och jag hoppas på en bra dag imorgon. Puss och godnatt.

huvudvärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0