29 november

Nu är det inte länge kvar till julafton och sedan efter det kommer nyår, jag längtar fruktansvärt mycket.


Jag har lärt mig en viktig sak i livet.
Att inte ta någonting för givet.
Man ska aldrig göra det för man vet
aldrig vad. Det finns alldeles fullt med
folk som ljuger, sårar och sviker.
Tyvärr är det så men det finns inte
så mycket att göra åt den saken..

Man kan ha så fel om en person och
man lägger sin tillit på den men blir
lika sviken varje gång.
Man kan ha så himla fel och man tror
så annorlunda än mot hur det egentligen är.
Man borde vara mer försiktig.

Tjejer tjejer tjejer, jag orkar inte ge er
fler chanser nu för ni sviker mig lika
mycker varje gång. Det är pga er jag
går under som jag gör och det är pga
er jag börjar tveka. Men som tur är så
känns det nu som jag valt rätt. Jag skiter
i detta nu och går min tgna väg.. Utan er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0