26 november

Nu sitter jag och mamma och äter pitakyckling och kollar på mammas pojkar. Och jag dricker cola!!! <3 hehe ovanligt.. nej! Mammas pojkar är sjukt coolt så de sååå.

Min dag har vart kanonbra och jag stortrivs i skolan med mina fina vänner som betyder mycket för mig :$. Men jag saknar att umgås med Cicci och jag snackar med henne om en sak nu, får la se hur allt kommer bli men jag saknar våran kontakt vi hade ett tag..

Jag stylade Frida idag och det gick toppen. Efter skolan stack jag och Julia till fajans och där var Alexandra. Vi stack till netto och köpte lite gott, sen stack vi hem så gjorde jag små inbakade flätor på Julia och sen sminkade de och vi kollade på Eva och Adam och det äger. Sen målade de mina naglar så kollade jag på nalle puh men jag somnade så sov jag en timma och då smsade mamma att hon vat utanför så jag stack hem med henne.

Mormor hade köpt twilightboken till mig, den första så den ska jag börja läsa nu och hoppas på att den är bra. Nu ska jag kolla klart på mammas pojkar sen min träning och dusch. Skriver senare. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0