1 månad..

Kvar till julafton!


Min dag har vart superbra. Skolan var kanon och allt gick som det borde. Hade håltimma från matten och då satt jag och Nattan och Albin och pluggade i vårt kök på vita hästen så kom Hannah, Cicci, Sandra, Rebecka och Flora och satte sig och snackade med oss, så redde vi ut allt trams som hållt på nu i dagarna/veckorna. Onödigt, men nu är det la bra igen antar jag?

På bildlektioen blev jag klar med mitt perspektiv och det blev la helt okej. Så skulle jag göra den sista avslutningsuppgiften för denna kursen men jag fattade inte så jag frågade Pieter och sen fattade jag inte igen så då fick P-H komma och sen fattade jag men då var det bara en kvart kvar av lektionen så jag började aldrig med den.

Efter skolan gick jag till A. Vi kollade film och snackade, det kändes skönt och bra :). Sen träffade jag Alexandra eftersom jag satt och väntade på mamma så kom hon dit för hon behövde snacka med mig om en sak och det behövdes verkligen.

Nu är jag hemma och har nyss kommit in från mormor och morfar, käkade där. Nu är det andra avenyn om en halv timma så jag borde skynda mig och slita mig från datorn och hoppa in i duschen och göra min vardagliga träning, den behövs kan jag säga.

Underbar dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0