-.-'

Då var det söndag igen, usch.. skola imorgon igen, helgen är för kort, den borde vara längre tycker jag. Dagarna bara springer iväg, men men.. snart är det helg igen! :')

Igår drog vi på fest, först sjöng jag och Julia karaoke medans Nattan och Alexandra posade med Nattans kamera. Sen drog vi till havets och träffade Casandra och fixade lite saker och sen cyklade vi till skogstorp. Vid skolan mötte Oscar upp oss så drog vi på festen, i början var det lite pinsamt men sen.nej det var superkul!

Hemvägen var det roligaste jag vart med om på sååå himla länge, fyfan! HaAHAHAHAHAHAH, finns inga ord för det.

Sov hos Alexandra i natt och nu är jag hemma så jag, mamma och min bror ska på hockeymatch idag nu snart. Jag har pluggat lite med och nu snackar jag med Nattan och Amanda, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0