29 juni

Nu var det ett litet tag sen jag skrev i denna bloggen. Jag har nämligen en annan också. (iisabelln.devote.se)


Jag vill inget hellre just nu än att du ska bli frisk, att du ska bli dig själv.
Visst vi har bråkat en hel del men vi har rett ut de små fel.
Please come back to me!
Jag vill ha dig tillbaka. Du är en ängel gumman.
Jag kommer älska dig till slutet om inte längre.
Du har alltid stått vid min sida och stöttat mig i dåliga tider.
Precis som jag gjort för dig, men nu... vad finns det jag kan göra?
Jag önska det fanns nåt, men tyvärr finns det nog inte det.
Vad som än händer så kommer du alltid vara en stor del av mig.
Jag vill se dig lycklig så le snälla du. Du måste kämpa vidare.
Du kan inte ge upp nu. Än hur jävla jobbigt och svårt det är så
kan du inte lämna oss. Du måste finnas kvar. Vi kommer alltid
hjälpa dig så mycket som vi bara kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0