remember me

Jag kan se hur du gråter fast dina ögon är torra.
Varje morgon vaknar du med rädslan i magen.
Lita på mig, vi ska kämpa tillsammans för meningen.
Jag vill se dig le igen.
Jag ser gråten i din själ som väntar på att brista ut.
Så snälla låt mig se dig le, jag älskar dig så mycket.
Ta min hand och lita på, att det ordnar sig.
Du förtjänar så mycket mer än detta du går igenom nu.

Alltid stått vid min sida när jag behöver och nu gör jag
desamma för dig, men jag vet inte hur jag ska göra för
att få dig att må bra igen. Finns det nåt?
Jag vill försöka förändra för jag hör dina rop.
Men prata ut, du vet att jag stöttar. Jag vill få dig
upp på fötter igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0