7 juni

Tänk efter.
Vem är du när du gör såhär?
Du är inte du, det är en sak som är säker i alla fall.
Om man kunde spela livets spel så skulle väl
ingenting varit fel?
Låt mig säga vad jag tycker.
Jag önska att alla borde kunna säga vad de känner
eller tycker utan att bli utskrattade eller utpekade.
Ibland vill man kunna uttrycka sig hur man vill men
jag tror att de flesta är rädda.
Rädda för vad andra ska tycka...
Ut med orden bara.
Jag önska det var lätt att vara sig själv alltid.
Vännen, snälla du behöver inte ändra dig så himla mycket
för att du umgås med andra. Det är ett stort problem för
nu vet jag inte vem som är rikiga du.
Så bara svara mig nu, vem är du?
Jag vet att du gjorde fel men jag vet inte
vad det beror på.
Kanske är du svag och inte vågar stå för vem
du egentligen är?
Jag säger bara, be yourself my friend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0