utseende

Utseende är viktigt för nästan alla.
Vikt är detsamma.

Men varför är det så viktigt egentligen? Man är ful när man nyss har vaknat då man inte har smink på sig och att håret står åt alla håll ungefär. Men asså vad spelar det för roll? Man är inte skapt för att vara så himla perfekt och fin alltid. Man kan bli mycket finare om man sminkar sig och fixar håret men det är inte meningen att man alltid ska se sån ut. Varför ska man skämmas för att visa sig naturlig? Jag vet att jag är sån här, precis det jag snackar om.. Jag är inte nöjd över mig själv till minsta lilla. Mitt självförtroende ligger på botten. Jag tycker själv att jag är tjock och ful men det går inte att hjälpa, det är man själv som tycker som man tycker och det går inte att ändra på.. så är det bara.. Men vikt är bara en siffra..

Speciellt vi tjejer, vi sminkar oss, fixar håret, noga med att ha fina naglar och vi vill ha fina kroppar. Men att få en "modellkropp" är omöjligt. Alla kan inte få platt mage, långa smala ben och allt vad det är..än hur mycket man vill så går de nog inte. Vissa är födde med att kunna ha fina kroppar mm, men vissa kan bara inte få det. Men vi borde egentligen sluta tänka på allt sånt här. Jag vet inte alls om killar tänker mycket på allt detta eftersom jag inte är kille själv men jag vet hur många tjejer tänker och tycker.. Tyvärr finns det sjuka tankar som egentligen inte borde finnas..

förlåt för detta inlägg men var tvungen att skriva av mig lite bara.


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

***



härligt:) joo de är fint men lite sjuk:D

2009-12-21 @ 18:34:47
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0