så jävla great!

Vi äger. 
Julia, Alexandra, Nathalie, Jennifer, Maggie, Elina och Malin.
Emilia saknades, hon var med Frida Jason!
Tack så sjukt mycket för igår. Blev dock inga bilder så kan
inte lägga upp några, endast en suddig spegelpose på mig
och maggie. ;)
så jävla bra är ni tjejer!

Vi drog till skogstorp till Jennifer. Jag nattan Alexandra och Julia cyklade tillsammans. Vi var där halv nio kanske. Alla hade redan kommit när vi kom. Vi satte igång cool musik och vi hade så grymt kul. Längesen vi hade såhär kul faktiskt.. Denna kvällen/natten behövde vi verkligen. Dansade och gled runt så som bara vi partypinglorna kan ;). Jag gillar inte Jeffis katt, den rev mig ..i.. (a). Sen kom Rebecka dit med. Sen stack vi hem, jag sov hos Alexandra.

Imorse ringde mamma mig och väckte mig och sa att hon skulle hämta mig och klockan var nio, HALLÅ! haha. Men lika bra att gå upp tidigt, onädigt att sova :)).. Så hon kom och hämtade mig, när jag kom hem satte jag mig och pluggade. Idrottsprovet, var inte riktigt så svårt som jag trodde men inte heller lätt. Men aa iaf. Jag har suttit och pluggat sen klockan elva till för ett litet tag sen. Nästan tre timmar och det sitter lita nu iaf. Jag tog en dusch med och nu sitter jag här med blött hår och fryser och snackar med Nathalie. Haha, hon är go och lite ball!
Ringde Julia lite med, var tvungen att reda ut en sak, men det gick bra du är bra Julle Bulle! Om typ en timma ska jag till min moster med min familj och lite av släkten, ska bli riktigt skönt att få komma dit för jag saknar mina små kusiner Hannes, Gustav och My och självklart min fina moster Carina! Nu ska jag strax gå och blåsa mitt hår så det torkar, så ska jag sminka mig och platta eller locka håret eller göra någon slags uppsättning. Sen ska jag fortsätta plugga. Jag måste plugga mer på idrottsprovet och engelskaprovet, men det är inte så svårt. Jag älskar engelska!! Jag är så jävla trött på skolan. Ska även läsa i svenskaboken eftersom jag inte börjat och det är nog dags. Plus att jag måste läsa min engelskabok eftersom det är inte länge kvar på det arbetet "the book project" Fan vilken panik jag har med allt med skolan.

Blir en bild på mig och min kusin My.
bilden är sen förra sommaren tror jag.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Emilia saknade sina flickor i går kväll <333

2009-12-06 @ 14:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0