paus i pluggandet

jag är så sick of this shit.

Idag var det skola som vanligt. Tog bussen till skolan med Flora. Det var svinkallt och det snöade!!! Idag hade vi roligt åt nya saker, 13 37 ELIT! Hela dagen lååång.

Jag satte mig vid datorn och gjorde om min slutuppgift till datorkunskapen IGEN för tredje jävla gången, blir så arg för varje gång jag ska öppna den och fortsätta så är den borta än hur mycket jag sparar den -.- men aa, den blev nästan klar. Gjorde fyra av sex steg på den. Sen tog vi alla bussen till kattegatthallen, dags för idrott. TRÄFFADE NATTAN som jag inte träffat sen i fredags, har saknat henne (a).. Aa, iaf. På idrotten blev vi indelade i grupper för vi skulle göra olika lekar. Jag kom med Annie och Stefani, vi fick ett två tre rött ljus-leken. SUX! Sen gjorde vi massa andra lekar. Det var la roligt, hehe.

Sen tog vi bussen tillbaka, så kom Julia och Alexandra till oss. Men vi skulle ha lunch men eftersom jag inte skulle äta så stannade jag och Jul och Alle i stylisthuset och då bärjade jag om IGEN på den jävla datorkunskapsskiten och jag blev klar. Sen drog de och jag hade matte. matteprov var det dags för. Det gick kanonbra tror jag.. eller aa. Jag satsade bara på gprovet så det klarade jag iaf.

Sen engelska, vi kollade på film. Sista lektionen vi hade med pieter för han ska vara pappaledig nu. Men han kommer tillbaka efter sommarlovet. Tur det. Nu ska vi ha någon Gudrun i engelska och Emma i idrott, får la se hur det kommer gå. Sista lektionen var det dags för naturkunskap, det hände inget eftersom Marie vår lärare inte mådde bra så vi slutade en halvtimma tidigare, så tog jag, Flora och ajsela bussen till slätten och sen åkte med tillbaka så vi slapp sitta ute och vänta på den. Så tog jag bussen till stationen och där träffade jag Emilia. Vi tog bussen tillsammans. Sen drog jag hem. Satte mig och pluggade direkt. Nu har mamma nyss förhört mig på idrottsprovet som jag ska ha imoron och nu sitter de mesta, får jag hoppas att det gör även imorgon. Nu tog jag lite paus och sen ska mamma förhöra mig på svenska gramatik, mmmmm ÄLSKAR DET. hehe. allt med predikatsfyllnad, atributer och promomen och sån skit. OMÖDIGT säger jag bara. Men är la antagligen bra att kunna eller nåt. Nu ska jag snacka klart med tjejerna om nyår, det kommer bli en bäst avslutning på detta året och bäst start på nästa. GRYMT!

Hörs sen. pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0