nio a två

hittade en låt om min gamla klass idag. haha.

Birgitta och Per har gjort sig besvär med att ta hand om vår jobbiga klass. Vi jobbade med rak, det skulle va bra för vår sak. Raken gick sådär, sen hade vi samma besvär.
Vi forsatte prata och lärarna bara fick tjata.

nio a två, se hur det kan gå. Vi sticker snart ut i det blå.
nio a två se hur det kan gå. Vår framtid är så jävla grå

till boberg vi stack och Birgitta massa cola drack. Per åt korv med bröd och sen blev han så jäkla slö. Vi hade det så bra men vattenkrig fick vi inte ha. Allting blev så vått och golvet det var inte tort.

nio a två, se hur det kan gå. Vi sticker snart ut i det blå.
nio a två se hur det kan gå. Vår framtid är så jävla grå.


jag och martin

Frida, jag, joe, hoffa, emilia och linnea (inteokejbild)

andrea, fridaJ, jag, linnea, florida
fridaI, linn, alexandra, emilia
joe, rona

Emilia, jag

klassfest!

apelsintävling, elin, jag

hoffa, frida, elin, marre, eric

Alexandra, elin, jag, emilia

Denna bilden får avsluta. Har många men orkar inte lägga upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0