min dag

Min dag började med att mamma körde mig till skolan. Jag somnade i bilen dit och när jag kom till skolan var det låst till rummet där mitt skåp är så jag satte min i soffan och halvsov. Never been so tired i think (a)..
Första lektionen naturkunskap och jag och Nattan var båda helt slut och blablabla men aa, vi fick göra ett nytt arbete så från miljöförbättring till koldioxidutsläpp. Suger.. En lektion på oss och eftersom vi ska satsa på högt betyg så kommer det inte bli lätt men detta ska vi nog fixa men eftersom jag och nattan slår våra kloka huvuden i hop så exploderar det och då letar våra hjärnor fram alla våra tankar och ideer och poff in i datorn, hihi eller hur nattisen? :))))))))))) vi äger, det var typ det jag ville säga.
Efter naturkunskapen var det dags för matte matte matte. Jag nattan och Abbe satt i matsalen och jag gjorde flera tal och nu är jag nog ifatt de andra hoppas jag. På torsdag om en vecka är det prov, längtar.. nej!

Sen lunch. Äcklig mat och tråkig rast. Jag nattan och Floris satte oss vid datorn och skickade äver bilderna som vi tog igår. Tyvärr går det så segt så hann inte med många men fler kommer in. Efter rasten var det mentorsmöte och sen styling. Maggie som ska vara min, Beckas och Emmas modell kom dit men Emma skulle inte vara med idag eftersom de i design skulle göra nåt annat. Men jag och Becka sminkade och fixade hår och allt och jag tyckte det blev sjukt bra faktiskt. Vi vill bara ändra vår miljö där fotograferingen ska ske, men det ska vi snacka med Emma och Helena med och se vad de tycker så får se hur det blir med den grejen.

Efter stylingen var det svenska och då övade jag, Alexandra, Emma, Roxana, Nattan och Steffi på grammatik med Ph. Gick super och nu sitter det. Kanon :) nu känns det tryggare inför grammatikprovet också, great! MEn jag fattar inte varför vi ska kunna allt med predikat, ao, do och all sån skit. Jaja! Så är det, vissa saker förstår man sig bara inte på men det fixar sig alltid. :) Efter skolan tog jag bussen till stan och på stationen träffade jag Jennifer och Emilia. Så kom min och Emilias buss så vi åkte tillsammans, så stack jag hem. Satte mig och pluggade direkt men fick panik och blabla så mamma satte sig och hjälpte mig, tack mum (a). Nu kan jag lite och det känns bättre än att inte kunna något...

Nu ska jag nog gå och sova eftersom jag är så trött och sov så lite i natt sååå. GODNATT imorgon är det fredag och duktiga jag ska cykla till skolan, wiijh! :)
Snart är det jul och det är kul, hehe jo läget. Nej nu är jag knäpp och har tråkigt så ska lägga mig i sängen och skriva i min lilla bok om en sak jag har att skriva. Ska även ringa min bästavänner Alexandra och Julia. Need them and miss them.

kisses and hugs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0