memories

Nu sitter jag med mamma i tvrummet. Hon förhörde mig på idrottsprovet och jag kunde det tror jag (a. Har pluggat engelska också men det var inte kul för engång skull, jag som älskar engelska :( men inte idag inte. Nu sitter vi iaf och kollar på idol och dricker cola och mamma äter chips, men inte jag! inte sugen..
Jag har även skrivit önskelista men på in blev det andra grejer än det blev på min lilla kusin mys, det var typ "barbiekillar, barbiebil, gossedjur" och sånt. Min blev cool (a).

Min katt är äcklig och min bror spelar gitarr och jag hatar det, det låter mycker och han stör mig. Nu ska jag kolla vidare på idol för nu är reklamen över. hörs sen.

love, isabell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0