Jullovet har startat


Lät du henne komma närmre?
Jag går brevid men halkar efter.


Nu är det äntligen jullov och det äger. Jag fick gå helt ensam eftersom Alex och Jul skulle åt andra håller och Nattan åkte bil eftersom hennes cykel var sönder.
Mötte upp henne utanför skolan och sen stack vi in och satte oss i matsalen och då käkade hela skolan frukost tillsammans, eller inte riktigt alla åt men de flesta. Jag var inte hungrig så tog ingen med satt med de andra. Sen skulle programmet börja, Rebecka sjöng först. Fan va duktig du är vännen, helt sjukt! Sen var det några andra som sjöng också, alla var jätteduktiga.. verkligen!

Efter avslutningen kom mamma och hämtade mig så drog vi in till stan. Först drog vi till veromoda så hittade jag en klänning och sen gick vi runt lite överallt men jag hittade inget speciellt. Så drog vi till skoaffären och där köpte jag MINA älskade skor! Är jätteglad (a).
Träffade även Julia och Alexandra en stund för vi skulle reda ut en sak och så kom min kära kusin Samuel också och satt och snackade med oss lite, han ska ha spelning ikväll så lycka till :)!
Jag och mamma drog och käkade thaimat också och sen stack vi hem. Så nu sitter jag hemma. Träffade min brors Rebecka idag med, hon var söt :).

Vid tre drar jag till Fajans och träffar tjejerna och ikväll ska bli mysigt hoppas jag. Skulle egentligen träffa A men ao.. Vi ska träffas imon eller på söndag istället.
Nu ska jag lyssna på massa musik och bara chilla gärnet med cola. Ska strax gå och ta mig en dusch med och sedan fixa mig lite sen packa ner lite behövliga grejer, smink och sånt tills ikväll.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0