inte min dag*

Har vart sämst ungefär, jag har inte alls vart på topp och inget har gått som jag velat. Enda riktiga glädjen var med Alexandra idag och det var skönt att få träffa henne, hon förstår alltid mig i alla lägen och henne kan jag prata med om allt och det känns såå bra!

Min dag började som den började och som sagt inte min dag. Började dagen med historia och inget inför provet som vi ska ha på fredag fastnar i mitt jävla huvud, jag får panik ungefär. Sen är det ett idrottsprov på måndag och på torsdagen efter det matteprov och tisdagen efter det svenskaprov. TJOHOOO vad jag är körd, helt sjukt. Efter historian var det svenska som gällde och det gick la ganska bra. Grammatik inte riktigt min grej med predikat och subjekt och bisatset och allt sånt där, men det rullar på och snart sitter det :) Sen lunch, någon köttgrej inte gott och sen matte. Gick typ bra tror jag.
Sen bild, veckans höjdpunkt? NEJ! I tre timmar. Jag dör. Men aa det var la helt okej, PH var inte där så vi hade kurt och pieter istället. Blev klar med slutuppgiften idag, rörelse, obalans och balans skulle vi måla. Så nu ska jag bara annalysera min bild också och sen är jag klar!!! skönt.

Efter skolan tod jag bussen in till stan och där träffade jag Jennifer och Alexandra. Vi följde Jennifer till bussen och sen snackade vi lite med Samuel. Sen stack vi och köpte lite att äta och sedan stack vi till biblioteket och pluggade och snackade lite. Var där till sju och då stack jag till ica och mötte mamma och sen stack vi hem. Nu sitter jag här i soffan oh ska nog kolla julkalendern strax eftersom jag, Alle och Julia har ett vad om en grej. Hahaha mobbade! :)

Sen blir det andra avenyn, min träning och duscha sen läsa engelskaboken och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0