igår

skolan var bra. Stylingen gick superbra. Jag körde maken och Rebecka och Emma körde håret. Men becka gjorde lite av maken på slutet och jag tog över håret. Det var kul iaf och vi blev nöjda med vårt resultat.

Datorkunskapen var helt okej, men gick la som det gick.. Hehe. Men jag och Nattan ska kanske sitta kvar i skolan imorgon efter vi har slutat om vi orkar så ska vi göra klart naturkunskapen och datorkunskapen, båda är slutuppgifter så det är måste! I slutet av lektionen kom Julia och var med lite på den, en halvtimma kanske. Sen klockan tre kom min bror och Malou och hämtade oss och vi åkte till liseberg. Det var skitmysigt och kul där. Haha, kaninen jagade mig och sen hoppade han på mig och typ tog min mössa och massa, galning! Vid nio kom Nattan och Alexandra in till stan när vi hade kommit hem så gick vi ut och gjorde stan osäker ;). aa, det var mysigt. Sen gick jag tillbaka till min bror. .Jag och Malou kollade på film och mamma kom och hämtade mig vid halv elva eller nåt så stack jag hem och sov.

Det var min dag igår :)
bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0