godmorgon..

Mamma ska köra mig till skolan idag, skönt att kunna gå upp klockan sju istället för halv sex. Resan till skolan med buss tar ju sin lilla tid men med bil tar det bara tio minuter, lustigt..

Inget kul som händer i skolan idag vad jag vet förutom att vi har styling. Vi ska sminka de från en annan skola idag igen. Resultatet igår blev jag faktiskt ganska nöjd med. Det är så kul när det kommer modeller utifrån som vi ska styla. Idag är inte Helena vår lärare där så vi får klara oss helt på egen hand. MEn det ska nog gå kanonbra.

Imorgon är det skolavslutning.
9.30 - frukost tillsammans med alla på skolan
10.00 - massa som ska sjunga solo och sånt. Bla Rebecka!!
11.00 (SENAST) Är det slut och det innebär JULLOV, WOHO!


jag vill ha sommar och bli brun och smal!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



hihi taaack :) läget?

2009-12-17 @ 08:24:37
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0