godmorgon.

Ska strax gå till bussen. Bärjar klockan tio idag, med idrott. LEKAR! tjohoo. haha. Idrott är kul men undra vem som kommer bli vår nya lärare nu efter jul..
Dricker tetetetetetetetetetetetetetetete!!!!!! BÄST!! (a).. sitter i mjukisbyxor och min we t-shirt. Goa kläder men byxerna ska jag inte ha, får bli söndriga jeans istället eller tights. Men goa tröjan får vara kvar på. Inte orkat fixa mig någonting idag, bara en slarvig tofs på huvudet. Så ska det vara, haha.. Idag ska jag plugga på lunchrasten, måste bli klar med datorkunskapen... hatar skolan just nu ska jag bara säga.

 Jag längtar till stylingen på onsdag då ska i sminka sexor från den nya skolan. Det ska bli kanonkul!!

pusshejjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0