godmorgon

Kvällen igår var kul. Jag, Jennifer, Julia, alexandra, Emilia, Sara, Robin, Marcus, Hampus, Jonte, Eric, Oscar och Fidde förfestade hos sara. Det var kul,heh. Sen gick vi till östragärdet, det tog sin lilla tid och det hände en del på vägen. När vi väl var där drog vi till någon fest som nån Tobbe hade. Men det var den tråkigaste festen vi någonsin vart på. Adam kom dit. jag snackade med honom och sen drog alla så vi drog med. Jag, emilia och Alexandra gick med Ludde, Adam och Benjamin till stan för Julia och sara hade stuckit utan oss så vi var tvungna att hämta julia för att hon inte skulle cykla själv. Sen drog vi hem och åt clementiner och drack cola! COOL!

Nu har vi alla vaknat, Alex sov längst. hih.. Jag ska hem om en timma typ och PLUGGA som ett svin. Matteprov imorgon och svenska och idrottsprov på tisdag. Sen är det nog över. Måste göra min datorkunskap också. BLA BLA.. mår dåligt av att bara tänka på skolan. Nu ska jag vara social mot tjejerna. När jag kommer hem ska jag lägga upp bilder. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0