god morgon.. 3 dec

På datorkunskapen igår så var det ganska roligt faktiskt. Först gjorde jag klart mitt arbete om en bra arbetsmiljö och sen tog vi systemkameran och gick ut och fotade. Det var kul, vi tog massa bilder men var så segt att skicka så jag hann bara ta emot tre men de andra kommer la så småning om :).

Efter skolan tog jag bussen in till stan. Hoppade av med Ida så gick vi och snackade och sen drog jag till lägenheten. Ingen var hemma så jag satte mig och kollade på tv en stund, one tree hill var det men det var typ 3 säsongen tror jag? ;o Aa, iaf. Så kom Rasmus min bror hem och kollade om vi skulle ut och käka men jag ville inte. Sen kollade vi på heroes eller nåt tror jag det hette men jag satte igång att plugga historia och sen blev jag uttråkad så jag plattade mitt hår, anteckna hehe.. Nej men hände inget speciellt kul.

Vid halv sex skjutsade han mig till skolan, så kom Flora. Så gick vi till stora byggnaden och hämtade tröjor och sen kom Nattan dit. Sen gick vi upp till stylitsalen och satte igång. Nattan sminkade mig leopardsmiink och sen kom Alexandra och Julia och satt och kollade på oss medans hon sminkade mig och sen när hon var klar så skulle vi sminka dem men så kom det två tjejer som ville få sina hår fixade lite så det gjorde jag och Nattis. Sen när det var klart så sminkade jag Julia, blev någon slags svart och vit sminkning, blev inte så bra dock men dög.. Hann inte klart för klockan hann bli åtta och tiden gick så himla snabbt. Så kom Rasse och hämtade mig så stack vi till hemmakväll och köpte läsk och godis och sen sprang upp till lägenheten. Där satt mina kusiner Jeppe och kalle från danmark, roliga grabbar och även Martina :). Så spelade vi wii hela kvällen. Vid halv elva kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem, jag somnade direkt!

Idag åker jag bil till skolan. Då är jag där innan åtta så jag kanske hinner skicka bilderna på morgonen. I morgon är det historiaprov och fan säger jag bara, jag kan inte ett endaste jävla skit! Aja det får la gå som det går. Idag blir det även make på Maggie som ska vara våran modell i arbetet. Det ska bli kul och jag hoppas att det går bra. Nu måste jag skynda mig :) Glömde lägga upp dagens igår så jag gör det här under.

2dec,
Dagens humör: nere
Dagens borde: pluggat mer
Dagens frisyr: inbakad fläta och plattat på kvällen
Dagens klädsel: jeanstights, tröja, linne, kofta
Dagens vill ha:
Dagens längtan: fredag
Dagens beroende: vene
Dagens tråkigaste: plugg
Dagens personer: min bror <3
Dagens roliga: öpperhus
Dagens låt:

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-12-03 @ 07:14:38
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0