:)

Drog med mamma in till stan vid halv tre. Så frågade Maggie mig om jag ville komma till falkmanska med henne, Elina, Jeffi och Mill så jag drog in till stan. Så mötte jag Emilia och Jennifer så jag drog med de till jc där Jennifer skulle möta sin mamma för att få nycklar till cykeln.
Sen drog vi till fiken och där stod Elina. Sen kom Maggie och Sebbe men Sebbe stack igen för han skulle med bussen hem till Kungsbacka igen. Vi drog in och de andra fikade men jag satt bara med dem. Sen kom Alex och Julia och deras farfar/morfar och hämtade mig så körde han oss till tågstationen där träffade vi Sebbe igen. Så satt vi och snackade massa med honom. Sen kom hans tåg så vi gick och satte oss på andra sidan och väntade på att Nattan skulle komma. Så kom hon och så småningom kom varbergståget och vår lille vän som vi gav en sak och sen var han tvungen att dra hem med nästa tåg. Då tog vi bussen in till stan men Nattan cyklade hem. Så gick vi och käkade en baguett och sen gick vi och hyrde film. Blev the ring 2. På hemmakväll träffade jag min Adis :). Och även Rickard och Pelle var där, haha :) Sen gick vi och handlade på ica och då kom Marie och hämtade oss. Sen stack vi hem och gjorde klart en grej inför imorgon och sen kom Maggie. Så kollade vi på filmen och sen stack Maggie och vi andra kollade klart filme. Den sög (n).
Vid halv elva kom Mamma och bror och hämtade mig. På vägen hem snackade vi om en grej, eller jag snackade och de lyssnade och svarade. Tack för ni lyssnar!!

Nu ska jag snart sova för jag är skittrött, blä. Imorgon är det nyår och det ÄGER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0