!

SEXTON ÄR:
1. Är du snygg?  Nejj..
2. Är du fet? a ganska
3. Är du smal? nej det är jag verkligen inte
4. Är du en sportfåne? haha jo precis
5. Är du rolig? kan jag inte svara på själv :)
7. Är du feg? ibland
8. Är du törstig? ne
9. Är du 16 år? yes
10. Är du rik? haha nej
11. Är du fattig? nja
12. Är du smart? ohja xD
13. Är du ret-sugen? lite kanskee
14. Är du shoppingsugen? det är jag alltid
15. Är du saknad av någon? det vet jag inte.

FYRA SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Jag vill ha långa smala ben
2. Skulle du vilja väga mer? NEJ
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? haha nej
4. Skulle du dricka dig full nu? ne :)

SJU KAN:
1. Kan du vifta på öronen? nej xD
2. Kan du slicka dig på näsan? tror jag inte
3. Kan du kolla i kors med ögonen? yes! jag är grym
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? never!
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? ja
6. Kan dina vänner lita på dig? ja det kan dom
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? det har jag redan

FYRA ANTINGEN ELLER:
1. Pierca tungan elr näsan? vill inte ha nåt men förr ville jag näsan
2. Vara seriös eller rolig? Rolig
3. Brinna upp eller drunkna? brinna upp
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? mamma

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon just nu? Ja det gör jag
2. Sol eller måne? Sol
3. Vinter eller höst? höst
4. Soligt eller regnigt? Sol
5. Är du uttråkad? Jaa ganska

OM MIG:
1. Hur mycket är klockan just nu? 13.38
2. Vart vill du bo?  stan nu. Men efter gymnasiet vill jag bo nån annan stad eller land
4. Vill du gifta dig? Ja
5. Är du kär? a
6. Favoritårstid? Sommar!

HAR DU UNDER DE SENASTE 7 DAGARNA:
1. Kysst någon - ja i onsdags
2. Blivit kramad? ja
3. Känt dig fånig? hm..
4. Saknat någon? jo
5. Ljugit? Nej
6. Haft sex? Nej
7: Finns kärlek? ja det är klart det finns kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0