endast för jag har så tråkigt

Namn:

Isabell Nilsson
Piercingar: öron och navel
Tatueringar: ska göra en snart, såfort jag bestämt mig i think
Längd: LÅÅÅÅNG!!!
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: brunt
Är du kär i någon: yes.
Önskar du att du bodde någon annanstans: jaaaaaaaaaaaaaaaa
Tänker du på självmord: inte inte inte
Röker du:
nej
Vilken parfym använder du:
christina agulera, britney, (kroppen, vet ej vad den heter), dkny, christina agulea eller diesel.
Gillar du att tvätta:
jag vet inte hur man gör :)
Gillar du Berg-och-Dalbana: me like!

SENASTE..
Film du hyrde:
twilight i think
Film du köpte: vet inte :o
Låten du lyssnade på: thunder
Låten du hade på hjärnan: thunder
Personen du ringde: mamma eller Julia
Tv program du tittade på: Nåt konstigt.
Personen du tänkte på: AAAAD

SENASTE..
Bok du läste:
the truth about forever
Personen du fick mail av: Marie min lärare xD
Personen du fick brev av: ingen aning xD
Personen du fick sms av: Nattan eller Albin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: lääängesen....
Saken du köpte: byxor
Vad har du gjort idag: vart med Adam och sen med Alexandra
Var det kul: haha, aadå..
Hur tidigt stiger du upp: 05.30 när det är skola, på helger senast 10 typ :p
Gillar du att slåss: hha, ohja speciellt med Alexandra
Vad ska du göra idag: Det är kväll, och jag chillar med Alexandra. Hon är cool
Är du seriös: haha
Vad är du allergisk mot: ingeeet
Var har du ont: magen & huvudet
Använder du hårspray: aa
Kan du stå på händer: hmm, kunde sist jag provade
Favorit serie: ONE TREE HILL!

Håkan Hellström eller The Ark: håkan hellström!
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars winnerbäck. Nej Alex och Julia, jag är inte avundsjuk :(
Salt eller socker: socker,
Gillar du ketchup: nje
Är du glad nu: jadå
Var du glad igår: aa
Känner du nån som jobbar på sjukhus: hm, a
Vad dansar du till: VÅRAN SPELLISTA!
Göteborg är: en stad :$
Kan du sjunga: hahahah nejnej
Ett land jag helst vill besöka: USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0