vaken i 24 timmar!!

Innan skolan stack jag till gymnasiet och träffade Alexandra, Julia och Emilia eftersom jag åkte bussen med henne. Så träffade jag även A :). Sen cyklade jag till skolan. Så satte jag mig i historiaklassrummet men så kom hela skydd och säkerhet 07 in där och satte sig runt mig. Skit pinsamt för jag trodde vi som vanligt skulle vara där men sen fick jag veta att vi skulle sitta på terassen :$. Så kan det gå.
Historiaprovet igår gick sämst. Sen hade vi engelska med någon tjejlärare eftersom Pieter var på någon grej på skogstorpskolan. Vi ska ha henne i engelska nu när Pieter ska vara pappaledig. Sux..
Vi skulle gå igenom texterna som vi jobbade med förra veckan, ingen var särskilt med på lektionen men sen fick vi reda på att vi ska ha engelskaprov på fredag och det är idiotiskt att läraren inte har sagt någonting. Så sa hon "läraren" att vi kunde kolla på hemsidan och att gymnasiet är vårt ansvar men hur jävla jobbigt kan det egentligen vara att säga, aa ni har prov på fredag så detta ska ni plugga på. GÅ&DÖ eller något i den stilen. Jag blir så trött -.-'

Aa iaf så efter skolan så cyklade jag tillbaka till gymnasieskolan och då var jag med på Julias matte och henned lärare gillade mig eftersom jag hjälpte Julia med matten, jag och hon gjorde 28 tal ;o julias rekord från 5 tal. Haha sötttttttt. Sen hängde jag med in på deas svenska, då skrev jag ett kärleksbrev till Julia och vi målade en pulkabacke men ingen såg va det var (a. eller jo.. vi! :D
Sen blev jag utslängd. Så satte jag mig utanför men då kom Nattan och Becca :) så jag hängde med de till samhäll eftersom de skulle träffa desiree där. Men hon kom inte så slutade Alle och Julle och de andra tjejerna. Så vi gick till bf. Sen cyklade vi ner till stan och där träffade vi Samuel och Sara, så gick vi till café blå och tog varsin baguett. Sen gick vi och hyrde film, blev tre olika filmer. Sen stack samuel och sara och då gick vi till gallerian och skulle kolla julklappar till varandra. Jag hittade MIN MIN MIN MIN bara MIN drömväska, en likadan väska som jag har nu, min svea. Fast med leopard mönster, fyfan va snygg, fanns även en rosa. GRYMT! Den ska jag få av de i julklapp :). Sen kollade vi på en klänning som Juli och jag provade på jc och den la hon undan för hon ville ha den av oss kanske. Men sen stack vi till ica och handlade lite och hämtade pengar och sen gick vi till kullens och där hittade vi VÄRLDENS BALLASTE SKOR som Juli också la undan och sen hittade hon en klännig på B.Young eller vad det heter (a).. Så vi hittade en del, men Alle hittade inget :(. Sen stack vi till fajans och sminkade oss och sen drog vi in till stan och käkade pastasallad på stantons. nyttiga varviiidåårå! Så satt vi där i en evighet och sen stack vi till ica och då köpte julia godis och jag köpte en energidricka, hehe.

Sen stack jag till min bror och Julia och Alle stack hem. Så satt jag och kollade tv med Rasmus(bror), Jeppe och Kalle (danska kusiner) och Martina (brors tjej) och lilla yoda (hunden) haha. Sen var A klar så jag och bror körde och hämtade honom och så skjutsade rasse oss hem till mig. Vi satte igång en film, blev skräckfilmen först och sen kollade vi på den andra som Alexandra valde, den var som den var ;). Sen vid två eller vad klockan var så gick vi och la oss och snackade och han har damp :). Haha. Vi somnade vid fem. Då hade jag vart uppe i 24 timmar. Vi sov till sju då mammas väckarklocka ringde och hon steg upp. Sen sov vi till nio och då var jag pigg men han dödstrött. Så jag gick upp och tog en dusch och sen la jag mig igen. Vi steg upp vid elva och käkade frukost och sen satt vi i soffan och bara snackade och chillade, haha. Sen nu för 40 minuter sen kom hans pappa och mamma och hämtade honom. Tomt nu :(
är ensam hemma och det suger. Ringde Alex och snackade med henne och nu skulle hon duscha så hon dissade mig :). Ikväll ska jag festa med tjejerna antar jag.
Och nu ska jag plugga matte!!!!!!!!!!!! love 3<3<3<3<3<3 ehehehe, eller? ......... Idrottsprov på måndag men fattar inte vad man ska plugga på och mina böcker ligger i fajans så hälsa hem Isabell, det skiter sig med skolan just nu känns det som.
pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0