dag två på den nya månaden*

Jaa, då var det onsdag. Skön dag faktiskt även fast vi slutar ganska sent men iaf så har vi styling hela förmiddagen och datorkunskap hela eftermiddagen. Datorkunskapen är ganska jobbig, att sitta framför en dator i tre timmar är inte alltid så kul men det funkar. Idag måste jag typ bli klar med min slutuppgift som är jättesvår och äcklig. hehe.. Fattar ingenting, men aaaaaa det blir nog superbra!
På stylingen ska vi nog jobba med designerna och det ska bli kul hoppas jag!

Jag mår illa och känner mig inte på topp alls idag heller. Lika bra det. Sitter och dricker ett glas vatten. Nyttig frukost?
Ska gå till bussen om 45 minuter så idag behöver jag inte stressa iaf men ska la strax gå och borsta tänderna och sedan sminka mig. Håret får se ut som det gör, blev en inbakad fläta idag, ovanligt att jag har det men nån gång ska det la funka. Nu orkar jag inte skriva mer och jag får panik eftersom jag aldrig hittar någonting att ha på mig. Behöver nya kläder och nya skor och allting känns det som. JAJAAAAAA! Nu ska jag fixa mig klart och sedan ut i det varma och goa vädret, hehe.

kisses and hugs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0