cha cha!

Nu har jag nyss kommit hem från Carro. Vi käkade pizza och sen gled vi runt i bilen. haha. nej men hon körde till maslum så stod hon och snackade med honom. Sen stack vi tillbaka hem till henne igen. Kollade på film och hon snackade med sin pojke från italien.. Vi har inte gjort så mycket, snackat och chillat ;)..

Nu ska jag bara ta det lugnt och lyssna lite på musik och ska kanske kolla lite riverside med.. får se :)..
Ska sova ganska tidigt, imorgon är det idrott på morgonen, lekar tror jag vi ska ha.. haha jag och Flora med våra idéer ;). Har inte så mycket att skriva faktiskt. Får se om jag skriver innan jag somnar :)
pussen


hehe, seriöst!? innan club var detta. Julia är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0