cha cha

hej bloggen. Förlåt för jättedålig uppdatering men det är såhär att igår kväll så var jag med julia och alexandra hemma hos mig och kollade på film hela kvällen så då kunde jag inte blogga och idag har mitt internet inte fungerat på min dator så nu sitter jag på min brors dator.

Jag har nyss duschat och plattat håret så nu sitter jag här och lyssnar på melissa horn och väntar på att min lilla pojke ska komma hit. Han ska sova här i natt.
Idag har jag klippt lugg, blev inte så bra.. känns ovant men det kommer, det kommer.


Lät du henne komma närmre?

Jag ska försöka fixa mitt internet till min dator så jag kan uppdatera mer. Kan inte skriva mer nu, men skriver imorgon. ska bara lägga in dagens med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0