är det nåt?

Dagen har jag spenderat med underbara tjejer. Alexandra, Elina, Emilia och Julia.


Först drog jag och Alexandra in med morfar till Fajans så släppte han oss där och sen tog vi oss en cykeltur in till staden. Då gick jag först och köpte ett minneskort till mobilen. Det blev ett med 4gb, det var det största de hade :(. Sen gick vi runt överallt med Emilia som kom till oss. Sen gick vi till thai och käkade, då var Elina där med sin familj sen stack de så Elina satte sig med oss. Så gick vi runt massa men vi köpte inget, Falkenberg suger!!! Sen köpte Alexandra skor och sen drog vi och kollade biotider men det gick klockan 15.00, vem vill gå då?! Nej, vi stack och hyrde film. Alvin och gänget 1 blev det eftersom vi så småning om ska se 2an på bio.
Sen stack vi hem och då var Julia hemma så la jag in massa musik i mobilen och sen kollade vi filmen vi kollade aldrig klart för vi drog in till stan. Vi gick runt och kollade i affärerna ännu mer gånger -.-' Jag köpte mina älskade sveastrumpor på Atrium (a)! Mimimiim.. Så köpte jag öronhängen med. Sen drog vi till ica för vi skulle handla så gick vi till expert och sen till stadium men endast för att reta Julia som inte ville gå in nånstans. Så stack vi och handlade, blev dock massa onyttigt men men man lever bara en gång right? ;) Ikväll blir det galna spel med musik och även kolla klart filmen och ONE TREE HILL!! Julia köpte 6an idag och jag älskar henne, thihi. Så det ska vi underhålla oss med heeela natten lång.
Vi träffade även Jennifer på busstationen eftersom hon behövde oss för det hade hänt en sak. Jeffi, hör av dig när du behöver och om du behöver bara kom hit eller ring. Vi finns.
Kisses and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0