aj aj aj, glöm inte stjärnan / flora

Jag somnade nästan i bussen in till stationen haha. Där träffade jag Floris, så tog vi bussen mot skolan. Lovve kom också på bussen, har saknat henne grymt mycket.. Så det var kul att träffa henne.
Nu sitter jag i klassrummet med Flurry. Påvägen från bussen gick vi och snackade om vad vi skulle göra på historian så kom vi på att vi kunde köpa en gran och hålla en redovisning om den, haha men nej nej. Vi och våra fantasier, ni ska bara veta. Men glöm verkligen inte stjärnan. eller hur Flurry? (a).

Börjar om tio minuter så jag borde sluta skriva :) skriver sen eller när jag kommer hem, får se vad jag hinner med. kisses and hugs


Kommentarer
Postat av: sara

hihi, tack. men säger du till när du har lagt till mig på bloglovin, s lägger jag till dig sen :D

2009-12-08 @ 09:15:07
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0