8 december

Hallå hallå. Nu pratar jag med Alix i telefon som jag har gjort i 1 timma och 25 minuer (a). Vi snackar inte om något speciellt bara om allt. Hehe. Jag har suttit och pluggat i 2 och en halv timma så nu är jag trött på det nu. Jag har gjort klart kapitel fyra i matteboken och även test 1-5. Nu kan jag det och är taggad inför matteprov på torsdag, hehe. Nu ska jag inte snacka om denna dagen för den har sugit och allt har typ gått emot mig känns det som, inget har gått som det borde så ingen idé att skriva om ens.

Inte gjort nåt annat än förutom skolan och sen pluggat och snackat i telefon. I morgon ska jag nog till liseberg om jag orkar och hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0