7 dec

Min dag har vart bra.
Idrottsprovet var om sju olika "kategorier". Jag hade tyvärr bara pluggat på stressdelen eftersom det var de enda anteckningarna jag hade men det gick la bra hoppas jag, hoppas på ett g iaf!
Jag visste tillochmed att det ska vara fem spelare plus en målvakt på innebandy, och det hade inte albin rätt på även fast han har spelat det i nio år! :o jag äger. hehe, nej men aa.
Vi satt i matsalen från elva till tio över tolv (a).Sen hade vi matte och på torsdag är det matteprov på kapitel fyra, good luck (Y). Jo men det är inte så jättesvårt men ska säkert gå. Sen kom JulleBulle. Så fick hon inte hänga med på vår engelskalektion men hon hängde med maggie på matte.
Men vi fick gå ut och sätta oss så vi satte oss på terassen och skulle plugga till engelskaprovet men man fick jobba hemma men vi satt kvar en stund iaf. Julia och Mag kom också ut och satte sig med oss. Jag hjälpte Mag med lite matte, kul! (a) Ibland är matte kul, hehe..

Sen cyklade jag, Jul och Nattan till gymnasiet. Vi gick runt lite överallt och efter ett tag kom Cicci, Sandra och Becka så vi var med de. Men sandras mamma skulle hämta henne så de stack men cicci stannade kvar med oss. Vi gjorde inte så mycket. Alexandra och Malin hade svenska så vi satte oss med dem och deras lärare är HELT CRAZY. Han har sjukt dålig humor så gick han och snackade om att han jagade tigrar med någon pinne och massa. Så körde han massa skämt, haha. Så tråkiga att de var roliga xD

Sen vid halv fyra träffade jag A en stud och sen skulle han hem och plugga så jag stack till Ale och Jul. Så drog vi ner till stan. Juli hade glömt sina pengar så hon cyklade till Nattan för att hämta de där så jag och Alexandra satt i stan och väntade. Oskar gick förbi, haha vi gjorde bort oss. ovanligt.. svar nej!
Sen kom iaf Julia så gick vi till b.young (heter?) och köpte en klänning till julia som hon ska få av oss i julklapp och sen gick vi till atrium så köpte de min julklapp jag ska få av dem. ÄLSKAR DEN men jag måste glömma den (a). Sen gled vi runt lite och jag tog 18.20 bussen hem. Somnade på bussen med musik i öronen, inte likt mig. Nu är jag hemma. Satte mig vid datorn och satte på massa bra musik och nu hittade jag en GAMMAL låt som spelas på hög volym. grymt! Har nyss ätit lax och druckit vatten och nu snackar jag med Julia.

Min kväll ser ut såhär:
* plugga
* min träning
* duscha
* kanske tv?
* sova tidigt!


Emilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0