27 december

I am so happy.


Halmstad igår var bra. Men lite speciellt, haha aa.. Töntiga desperata jävlar säger jag bara. Efter halmstad åkte vi hem till mig. Så duschade jag och bytte om och sminkade mig lite smått och fixade till håret lite snabbt sen drog vi och lämnade Becca på stationen sen körde vi hem Julia och sen åkte vi till släkten. Kul att träffa alla. Tim och Max var ju evigheter sen eftersom de nu bor i stockholm så det var kul.
Vid åtta körde Rasse och Tina mig till Adis Adis Adis. Vi gjorde inte så mycket, kollade film och chillade, hheeh.. Aja.. Vi skulle vara vakna hela natten bestämde vi men vi blev trötta. Vi somnade klockan fem (a).

Vaknade idag och gick upp men Adis är lat! :) Sen satt han vid datorn, ovanligt? nejnejnej. Imorgon ska jag med Alex in till stan och fixa lite grejer så ska jag se om jag hittar minneskort till min nya mobil :)! Ikväll blir det film med mamma och Alexandra.

Orkar inte skriva om det som hände efter jag drog från Ad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0