26 december

Är i Fajans. Jag och min fina vän Julia fixar oss till hög partyyyyyyyyyyyymusik.. VI ÄGER!

Kvällen igår var bra. Men vi hade inte så mycket att göra. Men vi kollade på skräckfilm i Tröingeberg hemma hos Alexandra. Det var jag, Julia, Alexandra, Nathalie och Rebecca. Men dvdn krånglade så vi såg bara en liten del i den. Sen stack jag och Julia upp och skulle göra en kul sak men då märkte vi att de andra hade sprungit och gömt sig och vi blev skiträdda så vi låste in oss på toaletten.. :$ Sen ringde jag A. Sen kom de andra upp. Då gick jag och Julia ner och skulle sätta på musik och då kommer tjejerna springande ner livrädda och skriker att det spökar. Att garderoben öppnades. Vi alla blev rädda, men mest Julia. Så vi drog ut. Så stack vi till kiosken och träffade Martin men så stack Nattan och Becca hem men vi stod och snackade med honom ett tag och sen stack vi hem i ösregnet/snöslasket. Usch på vädret. När vi kom hem kollade vi på p.s i love you men jag var trött så jag somnade :).

Idag när vi gick upp så stack Alexandra tidigt med sin mamma till Göteborg. Jag och Julia låg kvar i sängen en stund och sen gick vi upp och kollade på Janne långben the movie, gryymmmm!!! (a)
Nu fixar vi oss med hög volym på både hår och musiken. Haha, jaja ;). Där fick jag allt till de, hehe.. Julia står och väljer kläder och kommer och frågar mig hela tiden "va detta fint?" "kan man ha detta?". Jag har nyss plattat håret och sminkat mig så nu ska jag byta om strax. Men nu kämpar jag med att få min lugg att ligga rätt, sux.. Den står ut men det ska nog gå. Strax kommer mamma, mormor och morfar och hämtar oss för det är shoppingdags, wiiihooo! Jag vill köpa nya öronhängen (a). Och massa kläder (om jag hittar nåt som sagt).

Ikväll ska vi till min faster och kusiner på släktgrej. Efter det drar jag hem till min pojke och sover där.


Hejhejhejhejhej.  Men nu ska jag göra mig klar så jag hinner, pussssssss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0