15 december

För fem år sen idag blev du och jag vänner Anna Alexandra Nilsson <3


Min morgon började fruktansvärt dåligt med en jobbig springtur.. När jag kommit ner till bussen så kom jag på att jag inte hade samma jacka som igår och det innebär att mitt busskort låg i den andra. Jag tänkte att jag kunde säga till busschafören att jag hade glömt det men då hade jag inte fått åka med så jag sprang i full fart ända hem och hämtade det. Jag snubblade på katten och sen sårang ner till vägen igen. Tog två minuter och precis när jag kommit ner till bussen kom den så jag hann precis med den. Tur det, annars... hih.
Det snöade ute och var svinkallt. tog bussen med Rebecka och Flora. Började dagen med historia, vi kollade film.. napolion eller nåt?! Suger och ingen kollar förutom håkan. men aa. Sen avr det dags för svenskaprov, det gick toppenbra tror jag. Kändes bra iaf. Sen blev jag klar med min insändare om modeller, P-H tyckte den var jättebra, så nu är jag klar, bara renskrivning kvar nu med.

Laxsås och pasta idag, usch usch. Jag sitter med Nattan vid datorn, hon gör sin datokunskapsuppgift och jag bloggar och chillar, hehee. Jag är ju redan klar med datorkunskapen så, aa. Snart ska vi ha matte, vi ska ha typ soft lektion idag tror jag, han sa att vi bara skulle göra lite kul grejer.. Sen är det bild i tre timmar, fyfan.. Jag ska försöka hinna klart med min slutuppgift där så jag kan bärja med photoshop sen, alltså bärja på den nya fördjupningskursen! Men jag förseslog att vi skulle ha julpyssel, men det gillade han nog inte, hih.. Jaj -.'

vid fyra ska jag ha idrottsprov, jag slutar klockan fem idag. Det är inte alls kul men stå ut Isabell, stå ut. Efter skolan går jag till Fajans för att träffa alexandra och julia och även nathalie. Det ska bli en mysig dag. Imorgon är det att styla sexorna på stylinglektionen, min kusin Lovisa bland annat :).

Nu ska jag spela farmville. Vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0