10 dec

Idag körde mamma mig till skolan. Hade naturkunskap första lektionen, jag somnade nästan men jag och Nattan jobbade bra och effektivt så nu är vi nog strax klara. Sen var det matte, vi skulle ha prov men Henrik var sjuk så det blev flyttat till måndag, great ännu ett prov den veckan. Vi stack och pluggade engelska och sen käkade vi och sen var det styling men aa det skrev jag om innan. Vi jobbade bara med vår modellbild i photoshop men det gick inte så bra. Sen var det svenska och då jobbade vi med gramatik, sux!
Sen slutade vi. Då tog jag bussen in till stan med Flora och i stan träffade jag Sara, Samuel, Bagge och Jonte men stannade inte för att snacka med dem för Alex och Julia stod där och väntade på mig. Så cyklade vi till ica och hämtade pengar sen drog vi till tröringeberg, vi har inte gjort så mycket bara pluggat.

Mamma hämtade mig sju typ. Stack hem, träningen och sen duschade jag. Sen satte jag mig och fortsatte plugga och nu är jag "klar" eller inte. Engelskaprov imorgon, vilket jag inte ser fram emot.. Men man kan inte plugga för mycket för då får man minnesluckor. Jag fick inte ig på historiaprovet, good! slapp omprovet då.. jag som inte kunde nåt om det ;o?! mammas förtjänst att jag klarade det eftersom hon häjälpte mig. så tack tack <3

Nu ska jag nog kolla på twilight eller läsa (vilket jag egentligen måste). Får se. Vet inte hur morgondagen ser ut, tar det som det kommer.

Nu ska jag inte sitta vid datorn. Ska bara lägga in dagens och kanske nåt litet inlägg till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0