Halluh

Jag och Alexandra är trötta så nu ska vi lägga oss i sängarna och jag ska skriva lite på min Engelskauppsats och hon ska typ plugga på nåt annat konstigt. Känns som vi verkligen inte har något liv eftersom vi sitter här en lördagskväll och pluggar, hahaha vad har det tagit åt oss?

Alexandra tog min mobil och skrev ett meddelande i den som jag hittade nyss:
Hej jag heter Isabell:) jag har en kompis, hon  heter Alexandra och är smart. Hon är cool som sten. Fast just nu tycker jag att namnet Kurt är coolare än sten. Han är ju min mentor. Så det är bara att gilla lägeth! Men daah. Nu är det Alexandra som skriver, jag är cool. Jus nu sitter min vän sabell jämte mig. Hon är inne på bilddagboken, har hört att den sidan är tiiepp cool. Men men. Asså shit. Fattar ni det? Vafan :O det är inte sant. Asså Alexandra har blivit drottning i bloggning. Det är sjukt coolt, asså fan. Men asså hallå, jag snackar om kissies.se inte mig själv. Pratar ju om den sjukt snygga bloggaren som heter Alexandra Nilsson exakt som jag. Herregud. Puss <3<3

 

 

Hon är inte frisk kan jag inte påstå. Nu ska jag kila.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0