29 augusti

Ska skriva mer i denna bloggen nu, men kommer ha kvar min på devote också troligen

Igår slutade jag elva och då stack jag till min brors lägenhet och åt lite och sen gick jag ut med hunden. Träffade Cicci på stan så gick hon med oss lite och sen stack jag hem dit igen och sen tog jag cykeln till gymnasiet och träffade en och gick runt lite och snackade och så.. Sen vid två slutade Alexandra och då stack jag, Alex och Julia ner till stan så gick vi till café blå och tog oss en fika och sen kom Emilia och då gick vi runt i lite affärer. Jag köpte några armband från kicks och de handlade också lite saker. Sen gik vi till mammas jobb och jag hämtade pengar. Sen gick vi till Anghems och då tog JAG hål i öronen, trodde det skulle göra skitont men det gjorde inte ont alls (a). Sen stack vi till Martin som fyllde år, vi kollade på family guy och sen stack vi hem och då fixade vi oss och lite så och sen vid nio cyklade vi till skogstorp och satte oss vid skolan men sen kollade vi om källan var öppet och det var det så vi satte oss där inne för att vänta på Ida och Jennifer. Efter ett tag kom de och vi satt kvar där inne i värmen men vid elva skulle de stänga så då stod vi ute och snackade ett tag och sen cyklade vi hem. Det var en jätterolig och mysig kväll tycker jag :). Jag, Emilia och Alexandra sov över.

Idag kom Julia till oss vid elva tiden och då cyklade jag till Martina så klippte hon min lugg för den hade blivit jättelång så såg ingenting med den men nu är den i okej längd igen, hhehe. När jag var klar så mötte jag Julia och Alexandra i stan så gick vi runt i lite affärer och sen gick vi och fikade och sen stack vi till skejtparken och träffade Jonte. Sen stack vi till Tröineberg och gjorde ingenting, softade! Klockan sex kom mamma och hämtade mig och Alexandra så nu sitter vi hemma hos mig. Vi har ätit thai med Offa, Mömö, Danka Inger och min mamma. Nu sitter vi på mitt rum och lyssnar på musik och äter lite godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0